Friday, February 1, 2008

Aşık Eden Tarifler

Sevgili ortagim Ayse’nin baslatmis oldugu Yaman Etkinlikler’de sira bu defa bende :) Agustos ayinda Turk gecesi ile baslayan etkinlikler dizisinde Subat ayini bana ayiran ortagima tesekkur ederim. Etkinligimiz Subat ayina yakisir bir isme sahip: Aşık Eden Tarifler Hmmmm ne yapsam acaba diye simdiden dusunmeye basladiginizi hisseder gibiyim.

  • Mis gibi borekler,
  • sicacik, kalbinizi isitan corbalar,
  • sevdiginizin begendigi en guzel yemekler,
  • sevdiginizin istahini acan salatalar, aperatifler
  • ve daha neler neler…

Akliniza gelebilecek yenebilir her sey bu konsepte dahil. Daha bitmedi. Sadece yemeklerle degil baska hediyelerle de Asik Eden Tarifler etkinligine katilabilirsiniz. Mesela

  • sevdiginiz icin hazirladiginiz bir kart
  • ordugunuz bir kazak,
  • en guzel fotograflarinizdan olusan bir album,
  • bizim sarkilarimiz dediginiz sarkilardan olusan bir cd
  • ve daha akliniza gelebilecek diger hediyeler...

Bunlarin yaninda eger bizlerle paylasmak isterseniz

  • sevdiginize hazirladiginiz ilk yemek
  • aldiginiz ilk hediye ve yasadiginiz heyecan
  • tanisma hikayeniz

gibi duygularinizi anlattiginiz guzel bir yazi ile katilmanizi isterim. Elbetteki bu yaziyi bizlerle paylasip paylasmamak tamamen size kalmis. Istedim ki bu sevgililer gununde sevdiginize onu mutlu edecek degisik bir gun yasatin ve dilerseniz bunu bizimle paylasin.

Peki sevgilim yok diyenler, sizler ne yaparak katilabilirsiniz? Benim bir fikrim var ama sizlerin daha guzel fikirleri olacagini dusunuyorum. Yukarda yazdigim her seyi gelecekteki sevgilinize hediye edebilirsiniz. Mesela gelecekte ona su guzel yemegi yaparim ve kendime asik ederim diyebilirsiniz. Ya da soyle bir hediye hazirlamak ve kalbini o sekilde fethetmek isterdim diyebilirsiniz. Oyleyse ne duruyorsunuz, hemen bu dusunceleri eyleme cevirmeye baslayabilirsiniz.

Etkinligimiz 20 Subat’a kadar devam edecek. Bu tarihe kadar hazirladiginiz yemek veya hediyeyi, ve dilerseniz hikayenizi blogunuzda yayinlayip adinizi, yasadiginiz sehir ve ulkeyi, etkinlik yazinizin url adresini kusunmutfagi@gmail.com’a gondermeniz yeterli. Eger blogunuz yoksa tarifinizi veya yazinizi fotografi ile birlikte yine ayni adrese gonderebilirsiniz.

Simdiden herkese kolay gelsin. Hadi bakalim neler cikacak merak ve heyecanla bekliyorum. Gorusmek dilegiyle…

Onemli Not1: Etkinlik logomuzu hazirlarken, onca isinin arasinda vakit ayirip bana yardimci olan canim Pare’me de tesekkur ederim.

Onemli Not2: Logonun kodu hemen logonun altinda. ctrl+a ile tamamini secebilirsiniz.

Onemli Not3: Logonun boyutlarini degistirmek icin kodun icindeki width="226" ve height="240" yazan kismini degistirebilirsiniz. Farkli sayilar ile deneyip, kendi blog sablonunuza gore ayarlayabilirsiniz.

40 comments:

Pasta Saati said...

Merhaba, logo çok hoş olmuş. Size kolay gelsin diyorum. Sevgilerimle,

ayseyaman said...

Ortakcik
esimden sevgililer gunu icin ne istesem derken bu etkinlikte nerden cikti :)
saka bir yana...tek kelime ile harikasin! :) Ben sana tesekkur ederim...
Sevgililer gunune uygun cok cici bici seyler hazirladin.. Yazindaki herseyi oyle guzel ifade etmissin ki bayildim, bir sey bulup bu etkinlige katilmazsam catlarim...:)

Bu kiz beni gormeliiii bana kazak ormeliiiii :) gunlerini hatirlattin hemde, eski gunlere gittim sayende...
bakalim sandiklardan neler cikacak ne hikayeler duyacagiz. :)

optm seni
sevgilerimle

GANNE said...

Kuşum benim, logo da süper konu da süper. Pare'nin emeğine sağlık. :)
İnşallah çok güzel bir etkinlik olacak. Valla ne yapsam telaşı sardı bile beni. Kolay gelsin şimdiden.Opuyorum çook. :)

Unknown said...

Minik kuşcum gerçekten çok sevdim etkinliğini böylece bloglardaki tüm arkadaşlar katılabilecek bu etkinliğe...

pelince said...

Hayırlı olsun şimdiden:)) güzel olucağına eminim...Umarım katılabilirim.

Sevgiler

Eya said...

Sevgili minik kuş...

Logonuz çok nefis,çok zarif olmuş.Tam etkinliğin konusunda uygun...şimdiden hayırlı olsun.

Sevgiler

Zehra

Feyza Fidan said...

Merhaba Minik Kuş:)))
Süper bir etkinlik konusu olmuş, aklına fikrine sağlık :))))
Sevgiler,

ebrulitatlar said...

Minik Kuş'cum etkinlik konusu çok güzel. Logona bayıldım. Güzel bir etkinlik olmasını dilerim. Sevgiler..

PAPATYA PRENSES said...

Kuşummmmm bu ay benim ayım, sevgililer günü benim doğum günüm:) E ben dururmuyum,katılırım bu etkinliğe:)
Kolay gelsin canım

Anonymous said...

Güzel ziyeretin ve yorum için teşekür ederim.
lezzetavcisi

serapin mutfaginda pisenler said...

Minikkus ne hos bir etkinlik kimsenin aklana gelmez,logo hos etkinlik konusunda ins katilmaya calisacagim.Simdiden kolay gelsin diyorum.selamlarimla.

DİDEM ÖZCAN said...

Sevgili Minik Kuş,
Bu etkinlik konusuna bayıldım, ben de şimdiden düşünmeye başladım, neler yapsam diye:))

Şimdiden kolay gelsin,

Sevgilerrrr...

Saliha said...

sevgili minik kuş:)) cookkk guzel bir konu secmıssın ve emınım harıka katılımlar olacak...vakıt hemen gecıyor o yuzden ne yapacağımı düşünmem lazım.....sevgılerımle....
eger yardım edebılecegım bır mevzu olursa seve seve yardım ederım...

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan said...

Logoyu sayfama ekledim. Bu etkinligie katilmak icin, ici kalp resimleriyle dolu bir tabak ve iki tane de tek kisilik pasta kalibi aldim, kalp seklinde. Sevgilime en kisa zamanda pastasini hazirlayacagim :)

Anonymous said...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Fulya said...

Logoda çok güzel etkinlikte çok güzel.Logoyu siteme ekledim ve tarif düşünmeye başladım.Bulur bulmaz burdayım.

Unknown said...

sevgili minik kuş ben bloğunuza ilk kez uğradım ve bu şık logoyu görünce hemen alıp bende etkinlikte yer almalıyım dedim ne yaparım diyede bir yandan düşünmeye başladım güzel bir hikaye eşliğindeki tarifimi hazır olunca bloğumdan alabilirmisin acaba mail şeklinde göndermeyi beceremiyorum da ben sevgiyle kal canım http://papatya68.blogcu.com/

bir demet feslegen said...

Nasıl bir hayal gücüdür bu.. Bravo bayıldım ben bu konuya çok romantik ya..Harikasın diyorum minik kuş, sevgiler sana..

mylittlestars said...

yesdüfen bloğa uğradım ve etkinliği herkes gibi bende çok beğendim.katılmak istedim.en kısa zamanda bi tarif hazırlıycam...
...kolay gelsin....

Anonymous said...

ayyy bu konu tam bana gore ask sevgi....:))
harika bir logo bu ya
emeginize saglik arkadaslar
sevgilerimle
logoyu hemen ekliyorum sayfama

www.yenitadlar.blogcu.com

Naile said...

Şimdiden kolay gelsin kuş'cuğum :)

Anonymous said...

selamlar, etkinlik logo süper olmus :))

katilsammi düsünüyom simdi :))

bi bakalim, nasipse olur...

öptüm bye bye

Unknown said...

merhabalar logonuz harika emeği geçenlerin emeğine sağlık diyorum. bu etkinliğe mutlaka katılmak isterim bakalım fırsat bulabilirmiyim.kolay gelsin.

Anonymous said...

canım kuşum, kolay gelsin ...


www.misssgibi.com

Kevser - Elda'nin Annesi said...

Merhaba,
asik eden tarifler etkinliginin sonuclarini simdiden cok merak ettim bile ben, harika olur bundan eminim.

Ayrica katilim secenekleri de cok zengin, eh bu da bir arti avantaj, yani sadece pasta-yemek tarifiyle sinirli degil.

Selam ve sevgilerimle..

Anonymous said...

Bu etkinliğe bayıldım.Logoda çok güzel.Hemen aşkı anlatan bir tarif hazırlamam lazım sevgilerr

Unknown said...

sevgili arkadaşım kuşum benim. senin şu güzel etkinliğine katılmak istediğimi söylemiştim daha önce sende seve seve demiştin. işte bende sayfamda yayınladım etkinlik için hazırladığım o güzel pastayı istersen gel al. alırsan sevindirirsin. kolay gelsin canım

Anonymous said...

merhaba
tesadfen arkadaşım hünerli ellerin bloğunda gezinirken size rastladım ve sevgililer günü etkinliğiniz çok hoşuma gitti bende kendimce birşeyler hazırlayıp katılmayı düşünüyorum daha ne olacağına karar vermedim ancak en kısa zamanda yazacağım.Emeğinize ve elinize sağlık...

Selma Alkan said...

Bu ayki etkinlik konusu cok guzel insanin kulagina cok hos geliyor kolay gelsin umarim tahmin etiyinizden daha vazla katilimcilar olur..

Selen said...

Şimdiye kadar karnını ve kalbini doyursam da sevgilimi aşık eden bir tarif olmadı sanırım :) İçine biraz iksir katmak lazım şekerim...

Disalce said...

merhaba...

etkinlik konusu çok güzel....

buram buram aşk kokacak galiba burası.......

sevgilerimle...

mutlulukmutfaktagizlidir said...

Merhaba Sevgili Kuş'un Mutfağı,ben de o gün için bir şeyler yapmalı diye düşünüyordum!
Ne güzel bir etkinlik düzenlemişsin, banner de çok çok güzel!Şimdiye kadar olan yemek ve özel gün etkinliklerinin en güzeli!
Ben de katılmayı isterim!
Sevgiyle kal!

Anonymous said...

Selamlar etkinliğe katılacağım inşallah..beklerim..sevgiler

uzerimdemavi.blogcu.com

Minik Kus said...

Safiye ziyarete geldim ama yorum birakamadim malesef. Sadece blogcu'ya uye olanlara acik yorum kismi. Onu degistirirsen daha cok kisiden yorum alabilirsin. Etlinlige bekliyorum :)

Anonymous said...

arkadasim ben tarifimi sayfamda yayinladim eger vaktin olursa bi zahmet gelip alabilirsin
sana kolaylklar dilerim
sevgiyle kal
haa bide cok kisa yorum birakirsan sevinirimmm
www.yenitadlar.blogcu.com

Baharcicegi said...

bende tarifimi yayinladim,mailde gönderdim.Istaediginiz zaman alabilirsiniz.
sevgiler

sevimin sayfasi said...

sayfama tarifi yayinladim
gelip alabilirsin
E-Mail de gönderdim
sevgilerimle sevim

DİDEM ÖZCAN said...

Canım,
Tarifimi yayınladım, mailimi gönderdim, eğer sorun varsa sayfamdan aalabilirsin))
Şimdiden kolay gelsin,
Kocaman Sevgiler....

sibellebutikpasta said...

Merhaba, etkinlik için hazırladığım, daha doğrusu hazırlamışken etkinliğe de katıldığım tarifi sonunda tamamladım ve blogumda yayımladım, mail ile göderdim, bir sorun olursa bana geri dönersen sevinirim.
Sevgilerimle...

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan said...

Sevgilimi Minik Kus,
Etkinlige katilmak icin hazirladigim pastanin linkini sana emaille bildirdim, fakat senin bugunku notunu okudum. yani eger senden konfirmasyon emaili almadiysan, sana benim emailim ulasmamis olabilir. 14 Subatta yayinladigim gonderimin linkini buradan bir kez daha veriyorum.
http://danieldanielefe.blogspot.com/2008/02/sevgilime.html
Sevgiler, kolay gelsin.