Saturday, May 12, 2007

Anneler Gunu


Benim annem, guzel annem
Beni aaaalll kollarinaaa...

Aramizda binlerce kilometre var, dahasi koca bir okyanus. Ben yine seni cok ozledim, 9.yil da yine ayriyiz. Kim bilir hangi anneler gununde birlikte olacagiz. Allah belki o gunleri de gosterir annem. Kismet diyelim ve gozumuzden suzulen yaslari silip, birbirimize sevgi cumleleri soyleyelim. Uzakta da olsa orda, biliyorum ya bu bana yeter diyelim.

Canim annem, anneler gunun kutlu olsun. Sana kocaman bir cicek ve yaninda kocaman bir opucuk gonderiyorum. Seni coook ama cooook seviyorum.

Butun annelerin ve anne adaylarinin, hatta anne aday adaylarinin anneler gununu kutluyorum.

11 comments:

Anonymous said...

canım benim yazınla beni bile duygulandırdın,sende gurbettesin bende ama sen yurt dışındasin ben senden daha şanslıyım heralde olsun ama anneler günümüz hep annemizden ayrı geçiyor, tüm annelerinden ayrı geçen evlatların Allah yardımcısı olsun.
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

Calimero Mutfakta said...

Canmi minik kusum ne kadar guzel duygu yuklu bir yazi yazmissin oyle.. insallah en kisa zamanda annecigine kavusmak nasip olur.. operim canim butun annelerin anneler gunu kutlu olsun..

ayseyaman said...

Minik kuş, geleceğin anne aday adayı senin de anneler gününü kutlar..:)
Canım fazla damardan girmediğine memnun oldum, bu gurbetçi yazılarına yavaş yavaş yaklaşıyorum çünkü çok duygulu olabiliyorlar. Canım sabır, inşallah bir gün kısmet olur, Allah bize eksi günler gibi bir arada olmayı kısmet eder...amiiiiiinn :)
öptm canım seni
sevgilerle

GANNE said...

Canım Minik Kuşum,
ne güzel yazmışsın. Ayrılık çok zor gerçekten. İnşallah kavuşma vakti bir an önce gelir. Allah yardımcın olsun. Yaban ellerde bir başına olmak kolay değil. Biraz daha sabır. İnşallah sonra hiç ayrılık olmayacak...

Anonymous said...

Minik Kuş'cum bir anne adayı olarak anneler gününü kutluyorum. İnşallah en tez zamanda anneciğine kavuşman dileğiyle canım, sevgiler..

serapin mutfaginda pisenler said...

Sevgili minikkus,gercektende yazi insani yürekten yaraliyor.Bende uzaktayim ailemden,kismet böyleymis diyelim.Allah seni en kisa zamanda kavustursun ailene.Tabii benide.Sayfanizi gezme firsatim olmadi yaziya yorum yazayim dedim.Bende sizi beklerim,sevgiyle kalin.Hoscakalin.

aslı said...

MİNİK KUŞUM YAZINLA BENİDE DUYGULANDIRDIN CANIM,ALLAH BAŞKA AYRILIKLAR VERMESİN,SEN YANİ BENDEN DAHA ŞANSLISIN....ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİNDE BİR ANNE ADAYI OLARAK....SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM ...

serinmavi said...

Senin ve anneciğinin anneler günü kutlu olsun canımmmm....Selamlar....

yemek said...

Yok ben anneler günüyle ilgili hiç birşey yazmayayım, yoksa bütün bloglar ağlar. :( İşi şakaya vurmasam bende ağlayacağım.;)
Selamlar

Burcuk said...

Minik kus, senin de anneler gunun kutlu olsun:) Ben bu sene sansli olarak annemin yaninda kutladim, sabah uyanir uyanmaz bu sarkiyi soyledim, o da hungur hungur agladi (aglastik), dayanamam hic! Yakinda da olsa uzakta da olsa hep bir huzun bu anneler gunu yahu...

Minik Kus said...

Sevgili arkadaslarim, guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim.

Bu aralar yogunluktan dolayi ne kendi blogumla ilgilenebiliyorum ne de sizlerin bloglarini ziyaret edebiliyorum. Insallah en kisa zamanda donucem :) Sevgiler...