Saturday, May 26, 2007

Yolcudur Abbas Baglasan Durmaz


Arayi yine uzattim di mi? Aslinda planim bu kadar uzun bir ara vermek degildi. Nashville'den donunce yazacaktim ama bir anda kendimi yeni bir yogunlugun icinde buldum. Onumde sadece 5 gunum ve bitirmem gereken tonla isim olunca, bloguma vakit kalmadi malesef. Ama Philadelphia'ya dogru yola cikmadan 8 saat once, dedim kucuk bi veda yazisi yazayim. Aslinda tam bir veda sayilmaz cunku ben yine burda olucam insallah. Kalacagim evde internet oldugu icin cok sorun yasamayacagimi dusunuyorum. Tabi aksamlari yorgunluktan sizip kalmazsam. Neyse gelelim bu arada neler yaptigima. Sunumum iyi gecti cok sukur, bir suru kisi gelmisti dinlemeye. Ayni oturumda sunum yaptigim arkadasimla birlikte sasirdik. Cunku paralel oturumlar cok fazla oldugu icin, oturum basina ortalama kisi sayisi oldukca az olur bu tip konferanslarda. Biz hala kimi dinlemeye geldiler cozebilmis degiliz. Sonucta uc kisiydik ya ucumuzden birini dinlemeye geldiler ya da hepimizi. Onemli olan kalabalik bi topluluga sunum yapmak degil mi? Sonracima dondum evime ve hemen bir sonraki gunku toplantima hazirlik yaptim. Sonrasinda yine sirket projesiyle ilgili bir suru sey yapmam gerekiyordu. Bir de bu arada hocamla calistigimiz arastirma konusunda da ilerleme kaydedetmem icap ediyordu. Bes gunde ne kadar is yapilirsa yaptim. Bundan sonrasina sirkette devam edicem bakalim. Tabi ben surekli bilgisayar basinda oldugum icin ve tabi ki klavye ve ozellikle fareyi uzun sureli ve yanlis kullanmaktan bilegimi sakatladim :( Bir hafta sureyle fotografta gordugunuz bilekligi takicam, sonrasinda egzersiz ve dikkatli bilgisayar kulanimi ile normal yasantima devam edebilicem.

Iste boyle, yarin yolculuk basliyor. 4 Agustos'ta da Turkiye'deyim insallah. Uc haftalik Turkiye tatili iyi gelecek bunca yogunlugun ustune. Ben yine yazicam size merak etmeyin. Arsivim kismen dolu. Sirada elmali turta ve kurabiye, tiramisu, etimek tatlisi, baklava ve daha neler var neler. Oralarda bir sey pisiremesem de beni 1 ay idare edecek yemek var elimde.

Veda vakti simdi guzel Gainesville'e. Hoscakal guzel sehrim, 3 ay sonra gorusmek dilegiyle. Ya ben evimi cok ozliycem yaaa, tabi en cok da Pare'mi :((((


12 comments:

Calimero Mutfakta said...

Canim Allah en kisa zamanda sevdiklerine kavusmak nasip etsin.. Staj sirasinda guzel gunler gecirmek nasip olsun insallah..Arsiv doluymus masallah yeni evinde internet de olacagina gore bizi merakta birakma.. Yolun acik olsun minik kusum operim..

Anonymous said...

Kuşum benim geçmiş olsun,Allah şifa versin tabi ki hayırlı yolculuklar da versin,bide sunumlarında başarı versin,bide işlerinde kolaylıklar versin :)))

www.bayanlulu.blogcu.com

serinmavi said...

Geçmiş olsun canım,selametle gider gelirsin inş.
Kolaylıklar diliyorum....Selam ve sevgiler....

GANNE said...

Minik Kuşum, geçmiş olsun ya kıyamam ben sana. Dikkat et kendine. Bak Pare'n de yok yanında aklım sende kalacak. Allah acil şifalar versin.
Biraz once mailini aldım, yerleşmissin. Hersey yolundaymış. Çok sükür.
Hadi bakalım arşivdeki tarifleri bekliyoruz. Tabii asıl hedef soh bet muhabbet, senden haber almak. :)
Opuyorum kusum...

Anonymous said...

Minik kuş'cum geçmiş olsun, iyi yolculuklar, işlerinde kolaylıklar, kendine iyi bak, sevgiler..

serapin mutfaginda pisenler said...

Sevgili minikkus,oncelikle gecmis olsun,islerinde basarilar ve kolayliklar diliyorum.Ne guzel izinede gideceksin az bir zaman kalmis,izin gunu belli olunca insanin ici icine sigmiyor degilmi?.Allah yardimcin olsun,iyi haberlerini bekliyorum.

Selamlar.

Anonymous said...

Merhaba, çok geçmiş olsun. Ben de sürekli bilg. başındayım kulağıma küpe olsun, daha dikkatli olayım bundan sonra. Sana da kolaylıklar diliyorum...

(aintabsofrasi.blogcu.com)

ebruakin said...

Bileğin için çok üzüldüm.:( Geçmiş olsun canım.
İyi yolculuklar ve başarılar dilerim.
Sevgiler...

Anonymous said...

diger blog adresine girmeye cali$iyorum davet gerek sanirim olmadi :(

Birikinti said...

gecmi$ olsun

Minik Kus said...

Sevgili arkadaslarim hepinize cok tesekkur ederim, gecmis olsun dilekleriniz icin Allah razi olsun. Simdi daha iyiyim cok sukur.

Birikinti, diger blogumu ziyaretci girisine kapattigim icin olmuyor malesef :(

Selen said...

Minik Kuşum,
Bileğine çok üzüldüm, geçmiş olsun. Sunumun iyi geçtiğine ise çok sevindim. Senin başaramayacağın şey yok zaten değil mi? ;). En kısa zamanda Türkiye tatiline kavuşmanı ve Pare'ni de çok özletmeden güzel bir tatil geçirip ona dönmeni diliyorum canım.
Sevgiler